Un eseu despre modul în care mi-am petrecut vara mea

Cum mi-am petrecut vara mea

Compunerea Opțiunea 1: Cum doresc să-și petreacă vara

Ura! În vara aceea. Acesta este momentul cel mai preferat al anului, deoarece este foarte așteaptă. Am fost cu nerăbdare această vacanță, ca în timpul verii există posibilitatea să se relaxeze și să câștige o nouă energie pentru anul școlar următor. Acestea vacanța de vară, am decis ca ei petrec în satul cu bunica lui. Există natura foarte frumos și aer curat.

Satul are posibilitatea de a diversifica vacanta, deoarece există mai multe modalități de recreere activă. În fiecare vară prietenii mei și mă duc la râu și înot, și este foarte bun pentru sănătate. Este posibil să meargă în pădure pentru a culege fructe de padure si ciuperci, care sunt foarte mult în acest moment. Îmi place de pescuit și care nu este timp liber, mă duc la râu, unde pot petrece toată ziua.

Satul este aerul foarte curat si respira foarte relaxat și la ușurința, și nu ca un oraș care este plin de emisii nocive. În condiții meteorologice nefavorabile, există, de asemenea, ceva de făcut: citirea cărților. Îmi place petrec vacanța de vară în sat, și în cazul în care devine o alegere: oraș sau țară, atunci aleg cea de a doua cale de odihnă și indiferent de ce nu s-ar schimba. În timpul verii, puteți obține putere și cu succes a le folosi în timpul anului școlar. Aștept cu nerăbdare la sfârșitul anului școlar și mental se pregătească pentru următoarea vacanță.

Opțiunea 2 Compunerea: Ce am de gând să fac în vara

În toată lumea de vară poate găsi o mulțime de lucruri interesante, pentru că vara - este de trei luni de timp liber, pe care doriți ceva să ocupe. Cu toate acestea, necesitatea de a combina utilul cu placutul. În timpul verii, puteți merge la mare și să se relaxeze după un an școlar ocupat. În cazul în care cunoașterea umană este importantă, se poate lua activitatea educativă, care va crește foarte mult succes și evaluarea sa în anul următor.

Vara - un moment în care puteți merge pentru zile în șir. În acest moment al anului, puteți face niște bani, în cazul în care vârsta ta vă permite să faceți acest lucru.

Pe scurt, tot ce v-ați angajat în vara, atâta timp cât vă aduce atât plăcere și beneficii!

Compunerea Cum mi-am petrecut vara mea

Ultimul clopot a sunat. A fost o vară fierbinte și este timpul pentru a începe din vacanța de vară. Pentru excelent sfârșitul anului școlar, părinții realizat meu lung și părea ca un vis țeavă. Mi sa dat un moale și pufos, ca un urs, catelus. Am fost foarte mulțumit de băieții de pe stradă, am alergat și zburdau, au mers cu bicicletele, jucat cu un catelus. El a placut totul.

Prima dată, împreună cu prietenul său credincios - un catelus, am petrecut în satul cu bunica și bunicul meu, eu îi iubesc foarte mult. Mi-a plăcut să-i ajute în jurul casei și petrece timpul în grădină. Ne-am dus în pădure pentru ciuperci și fructe de pădure, am colectat buchete de flori sălbatice minunate. Îmi place natura și ciripitul păsărilor minunat. În înot după-amiază în râu în apă curată și rece. Serile petrecut timp cu prietenii săi. Am jucat diferite și incitante jocuri, a cântat cântece și au dansat.

În mijlocul verii părinții mei sa dus la mare. A fost vreme mare, ne-am petrecut timpul pe plaja de nisip, înot și plajă. Am mers pe o excursie la munte, unde am fost lovit de natură cât de pitoresc și frumos. Călare pe o barcă pe marea majoritate. Ne-am dus la grădina zoologică, hrănirea animalelor, în special, am fost încântat cu maimuțele.

Vom vizita Delfinariul, unde am primit o mulțime de impresii pozitive. Am adus acasă o mulțime de suveniruri și fotografii interesante, care de mai mulți ani, va fi amintit de prima mea călătorie la mare.

Părinții mei și am mers de multe ori la natura, odihnă, terci fierte și kebab la grătar.

Chiar și în orașul nostru a venit la circ, am fost încântat cu clovni și animale antrenate.

Din păcate, vacanța trecut repede, am început să se pregătească pentru studiile lor. Părinții mei mi-au cumpărat haine noi și rechizite școlare.

Vara mi-a adus o mulțime de impresii vii și momente de neuitat.

Compunerea Cum mi-am petrecut vara mea

În cele din urmă sa încheiat un an școlar dificil, și a început vacanța de vară mult-așteptata. A venit lungi zilele călduroase de vară. Până seara târziu, am petrecut timp în instanțele de judecată. Cu cei de la ușa următoare, ne jucam fotbal, am fost un portar, am un lucru foarte bun.

Cu părinții a mers la un picnic de extraordinar de frumos lac. A fost foarte frumos să-și petreacă timpul. Am scăldat în apa limpede, carne și legume prajite, joc de badminton. În această vară, am învățat să înoate. Am decis să se alăture la piscină.

Cu tatăl său în dimineața devreme ne-am dus la pescuit. Mi-a placut sa petrec timpul în apropierea râului. Frumusețea și liniștea naturii este fascinant. Cu peștele prins, am gătit o supă gustoasă.

După cină m-am dus la cani. Am ars de pe placa de imagini diferite. Din carton și hârtie a făcut meserii minunate. Vopsele pictate pe sticla. jucării fashioned și plăci de lut. Aceste suveniruri meserii am adus atât familia mea și prietenii. Ei au fost foarte fericit.
Seara, ne petrecem timpul în jurul focului de tabără, au cântat, au dansat, a jucat într-o varietate de jocuri interesante. A fost păcat să se despartă de noi prieteni.

La sfârșitul verii am avut o zi de naștere, părinții și prietenii mei mi-a dat o vacanță minunată. Cafeneaua de pe teren de vară, am acoperit o masă cu mâncăruri foarte gustoase. Totul a fost decorat cu baloane, a avut loc diverse concursuri interesante. A fost o mulțime de distracție.
Ei au fost vacanta bune, voi aștept cu nerăbdare la următoarea.

Cum mi-am petrecut vara mea

Mai multe tipuri de lucrări interesante

FP Reșetnicov - un artist bine-cunoscut. El a scris multe picturi minunate, dar cele mai preferate pentru mulți oameni este „Low Marks Again“

Fiecare o dată în viața ta face vreodată greșeli, dar nu toată lumea lizibilitate. Probabil fiecare dintre noi a gândit vreodată ce ar putea fi, în cazul în care pentru a face diferit?

Dragă mamă, azi e ziua ta. vacanță și eu sunt fericit, eu vă felicit cordial pe ea. Fiind o mama - munca grea, dar să audă MAMA`s cuvântul - mândrie