Nunta - variante ale tradiționale de peste mări, tematic

Recent, mai multe și mai multe fete sunt sceptici cu privire la necesitatea unui eveniment ca o nunta. Ca și cum se dovedește, că să se căsătorească pentru toate tradițiile de astăzi nu este la modă, plictisitoare și prea banal. Desigur, acesta este adevarul. Cu toate acestea, acest lucru nu înseamnă că trebuie să renunțe complet la una dintre cele mai fericite zile din viața mea. Puteți găsi pur și simplu lor propria soluție la problema de nunta (chiar daca Tamada si porumbeii sunt inevitabile). Și fă ce vrei și este.

nunta tradițională

Ira si Sasha sa căsătorit niciun toate tradițiile

Ira: „Nunta mea, probabil, poate fi numit nunta ordinare neobișnuite. Sincer, eu sunt mereu sceptic cu privire la toate aceste solemne patos o / limuzina / Albastru / program de la divertisment crinolina și nu doresc cu adevărat pentru a sărbători căsătoria, așa cum se face totul - de la maestru de ceremonii, concursuri plictisitoare și o mulțime de vizitatori beat . Dar când Sasha si cu siguranta am decis ca căsătorit, și a început să se gândească la modul cel mai bine să facă acest lucru, ajuns la concluzia că, pentru a aranja o vacanță pentru două persoane ar fi greșit, pentru că nunta noastră - este, de asemenea, o zi foarte importantă pentru toți, datorită cărora noi Ei cresc și devin cine suntem. Așa că am decis să organizeze o nuntă tradițională, dar face distractiv, interesant și ușor de a adăuga unele părți non-standard. Ei bine, de exemplu, nu ne-am merge într-o limuzină la locurile de glorie militară și infinit

opţiuni de nunta
lung fotografiat pe fundalul de atracții, abandonate feluri de mâncare biciuire pentru noroc la biroul registraturii și în loc închiriat un restaurant confortabil un teatru privat pentru petrecerea de nunta.

Și ne-am decis să vină la sărbătoarea noastră orice concept de nunta, astfel încât să puteți folosi toți invitații și combină unele momente de joc. Alegerea noastră a căzut pe basmul „Muzicanții din Bremen Town“: nu trebuie să te îmbraci într-un trubadur și trubadurochku și oaspeții să se îmbrace în măgari, pisici, câini, etc. dar scenariul de vacanță a fost scris pe baza acestor bine cunoscute basme. Ca felicitări părinții ne-a cântat un cântec „Astfel de-SOS, ne-am decis să trăiască împreună.“ Prietenii de soțul ei cu numărul „Ne-am chemat să-ți timp de o oră,“ a deschis dansul banchetului. Mătușa-jefuitor ma răpit și a cerut o răscumpărare, dar detectivul motivat și ajutat să mă găsească. Aceasta are ca rezultat o vacanță foarte fericit: pe de o parte, a fost un scenariu tipic de nunta pentru 60 de persoane cu toate elementele tradiționale, iar pe de altă parte - o mare get-împreună, fără prea mult patos solemn ".

Nuntă în străinătate (pe ocean)

La nunta lui în Cuba a spus Anna și Michael

opţiuni de nunta
Anya: „Ei bine, urăsc nunti! Mai precis, versiunile lor clasice, care sunt toate folosite pentru: blocare a pieței, tupluri, birouri de registru, jocuri și concursuri. rude beat fețe necunoscute în salate. Dar nu se căsătorească este acum bine, la toate! Pe scurt, ideea unei ceremonii de nunta care va avea loc departe de toată lumea, de exemplu, pe ocean, îmi aparținea. Când l-am prezentat Misa ei, el inițial foarte sceptic a reacționat la ea: părea imposibil să organizeze o nuntă într-o țară străină. S-ar putea convinge doar faptele, căutarea pentru care am început imediat.

Sa dovedit în lume atât de multe țări exotice frumoase, unde puteți intra în această căsătorie, așa că a fost valabilă pe teritoriul Ucrainei. De la prieteni, am auzit că puteți obține căsătorit oficial în Cuba. și a realizat: aceasta este opțiunea noastră. M-am întors pe Internet în căutare de informații cu privire la legile acestei țări, cu privire la modul în care organizarea de nunti acolo, în căutarea pentru cuplurile care au vizitat deja Cuba pentru a afla despre experiențele și, desigur, a se vedea fotografiile. Colectarea de informatii a lasat mai mult de o săptămână, și apoi câteva luni pentru organizarea festivalului. contactați agenția nu am - nu a vrut să plătesc suplimentar. A făcut totul noi: alege și a rezerva un hotel, în căutarea unui fotograf. Am comandat cina. Ministrul a fost nu mai puțin decât orice alt și înainte de nuntă. În plus, chiar ne ajuta nimeni nu poate cere, pentru că pregătirea pentru o nunta pe ascuns. Nimeni nu știa despre planurile noastre, chiar și părinții. Le-am spus tuturor despre tot ceea ce o lună înainte de plecare, atunci când nunta a fost amenajat și plătit pentru - că nu a existat nici o cale de întoarcere :) O săptămână înainte de data programată de nunta, am zburat pe insula Libertății (sau Republica Cuba). Sa dovedit această țară incredibil de frumoasă! natura uimitoare, ocean ireal albastru, arhitectura, stil colonial, mașini retro erau peste tot.

Am fost foarte bine primite la hotel, amplasat în cea mai bună cameră, a prezentat flori și șampanie. Următoarele câteva zile am inotat, insorit, a umblat

opţiuni de nunta
insulă și a discutat cu coordonatorul de nunta detaliile ceremoniei. Și apoi a venit în aceeași zi. Check-in a fost programată pentru ora 14.00. Am venit la plaja de la locul indicat, decorat cu flori, muzicieni care joacă muzica cubaneza, un bărbat îmbrăcat în alb, am citit-o, și apoi, conform tradiției, oferit schimb de inele. Sentimentele pe care le-am experimentat în acest moment, este imposibil de descris în cuvinte. După partea oficială ne-am plimbat pe plajă, desen în inimile nisip, călare pe un roz decapotabil vechi, iar seara am fost pentru o cină romantică, care nu a fost fără un tort de nuntă. Nunta noastră a fost ca un basm. Eu nici acum nu cred că toate acestea sa întâmplat cu noi. Acum ne amintim de acea zi, ca cel mai bun în viața noastră, ne-am cu siguranță doresc să se întoarcă în Cuba la una din aniversările. Dar data viitoare când suntem siguri că va lua cu noi în această călătorie părinții lor și prieteni apropiați. "

nunti tematice

Natasha și Sasha a făcut o nuntă pirat

opţiuni de nunta
Natasha: „Cred că nunta - cel mai important eveniment în viața oricărui om! Această zi vreau să fac cele mai vii, neobișnuit, romantic. Dar, de multe ori din cauza agitatia de pre-nunta a pierdut atmosfera de vacanță. Pe exemplul prieteni am de la an la an, am urmarit mireasa si mirele merg nebun în căutarea pentru sali de banchet, limuzine, rochii albe luxuriante, de conducere, rulote, flori, etc. Și nu e rău, dacă vrei un clasic dovedit. Dar noi cu Sasha nu a vrut să :)

Sa întâmplat că în acel moment, când ne căsătorim, ne-am dus la atât de multe nunti încât gândul celebrarea tradițională ne-au îmbolnăvit. Prin urmare, sa decis să vină cu ceva ieșit din comun. Nunta noastră a fost să aibă loc în vara, spațiul pentru imaginație a fost suficient, și am început să fim creativi. Nu-mi amintesc, în legătură cu ceea ce am venit cu ideea de a face o nunta de pirat, dar suntem confiscate foarte activ pe ea! ne-am gândit pe deplin întreaga ei înșiși dvizhuhu: „100 de scenarii de nunta“ fără ajutorul internet și cărți a la Și, destul de ciudat, pentru a realiza aceste idei, ne-a luat destul de un pic de timp și efort. Am decis să meargă pe malurile râului Nipru acasă - care sunt pirați fără apă? S-au găsit un loc minunat, cu o vedere superba, a pus două cort mare în caz de ploaie, soț, prieteni, doar o jumătate de oră construit de masă și scaune din scânduri și bușteni. Chiar înainte de sărbători, invitând oaspeții în prealabil, le-am cerut să vină nu în rochii și costume, și blugi, lăsând secretul adevăratele cauze ale codul vestimentar. și
deja au fost date pentru toate costumele tematice: veste colorate, bandane, curele, șosete, arme din „Lumea Copiilor“. Bineînțeles, toate elementele, de la decor la shpazhek fețe de masă - au fost, de asemenea, cu tema pirat. În timpul festivalului, fiecare oaspete a primit un nume nou a la „vinde puțin suflet Marie“ sau „Rusty Joe“, apoi am împărțit în echipe și au început să câștige monede de aur prin participarea la concursuri pentru a cumpăra o carte, pe care o puteți găsi un piept la sfarsitul vacantei comoara!

În scenariul nostru, a existat o mare de jocuri, divertisment și teatru, dar toți oaspeții în special a placut jocul „scufunda nava“ cu o navă pictată a trebuit să curgă de la punctul A la punctul B, nu pentru a obține pistoale de apă concediate) și bărci de curse în piscină! Mai târziu, în după-amiaza umedă, mulțumit și fericit am început să numere monedele, oaspeții s-au dat afară

opţiuni de nunta
promis de card pe care a fost descoperită imediat piept. Și în ea, în loc de comori - derula, vechi și, uneori, greu de cap, dar conține informații foarte valoroase despre următoarele: „Cea mai importantă comoară pe pământ, deschizând calea către toate celelalte bogății, este sincer, onest, blând, toate consumatoare de iubire!“

După aceea toți oaspeții au fost invitați să vină până la țărm, pe care noi lumânări decorate prudent. Pe malul cu Sasha WE, care a înlocuit costume de pirați pe haine albe, citiți fiecare alte jurăminte și schimbate inele.

În general, chiar și o căsătorie pirat nu a fost, fără o rochie de mireasa. "