Jack și Jill sunt, critica filmului Jack și Jill cumpere, revizuirea 2019 01 58

Gemenii, cine sunt ei?

Există un stereotip că gemeni trebuie să fie neapărat similare, nu numai în aparență, dar, de asemenea, în caracter, obiceiuri și obiceiuri. Mi-e teamă să dezamăgesc fanii acestei teorii. Anterior, mult timp în urmă, oamenii au crezut că unul dintre gemeni este întotdeauna bun, iar celălalt - răul. Prin urmare, a doua a fost expus la expulzarea semințelor. Într-un fel nu este uman. Desigur, a fost doar o ipoteză fără bază. Dar gemenii, în timp ce încă un copil, atunci când doar să învețe să vorbească, să înțeleagă reciproc, ca nimeni altul. Se pare că ei au propria lor limbă specială. Și există o legătură între ele este nerealistă. Deși gemenii arată ca două picături de apă, dar au diferite amprente.

Jack și Jill ca

Să ne locui pe ultimul film.

Jack și Jill

Jack și Jill ca

filmul

Da, da, așa cum ați observat, sora și fratele de gemeni care joacă același actor. Multe znametinosti, de asemenea, prezent la fel și noi înșine.

Jack și Jill ca

În ceea ce privește opinia criticilor de film

Filmul „Jack and Jill“ nu este deosebit de pozitiv a fost apreciat de critici. Aș spune foarte negativ. recenzii pozitive au fost toate mizerabil 3%.

Poate fi lungă discuție despre toate „anti-progres“ film. El a castigat tot felul de „premii“ în „cel mai prost film al anului“, actori celebri cum să joace rolul cel mai rău, de sex feminin și masculin, ca majore și minore. Filmul a primit 10 anti-premii „Zmeura de Aur“ pentru prima dată prezentând povestea „recompense“. Pe scurt, acesta este un film dezastru.

Fără îndoială, telespectatorii lor găsi chiar și cel mai prost film. Dar această rolă de film este în mod clar un amator. Iar pentru privitorul obișnuit - test pentru sistemul său nervos.